Torun- evet pozisyonuyla ilgili. Bebeğim yer olmasına rağmen hep kasıklarımdaydı. Doktorum oraya konumlanmış dedi. 38 oldum hala aşağıda hiç yukarı çıkmadı. Oğlumda tam tersiydi, hep yukardaydı. Doktorum erken doğum riskinden bahsetmedi ama çoğunlukla ilişki yasaktı, ağır kaldırmam, kedimi yormam vs bu tarz şeyleri yasaklamıştı bana. Çom şükür ağrılar dışında bir sorun yaşamadım. Yukarı çıkma ihtimalide oluyor tabi bebeğin. İnşallah sizinde pozisyonla ilgiliyse yukarı çıkar 25-26 dan sonra😊🌸