Merhaba kızlar. Erken doğum yaptım. Dün doktoru yanlış hatirlamiyrsam duktus adında bir damarinin acik kaldığını söyledi. Normalde bebekler de doğunca kazanıyormuş. Sennki açık kaldı zamanla düzelir diye umuyoruz ama takip gereklidir dedi. Duyan veya başına gelen var mu ?