Papatyakokulukiz maşallah hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah kızınızı, Allah evlatlarınızı bağışlasın. Böyle postları görünce o kadar hoşuma gidiyor ki. Çocuklara sahip olduğu için şikayet etmeyen şükreden, rabbim yuvanıza bereket huzur versin inşallah. Benim de oğlum olacak inşallah ilk çocuğum, oğlan çocuk zor diyorlar da doğmadan büyütmeden huyun suyunu bilemeyiz aslında. Sizin oğlunuz nasıl bir çocuktu :) mutlaka yormuştur ama iki cinsiyetin de sevinci ayrı değil mi?