Günaydın arkadaşlar akşam bir posta açmıştım yerleşme kanaması diye beş gün öncesinden geldi gece yine kahverengi gelmiş sabah da affedersiniz tuvaletimi yaptıktan sonra peçeteye pembe kırmızı arası bir renk geldi şu an belim aşırı ağrıyor büyük ihtimal regl oldum ama beş gün öncesinden olmak ne kadar sağlıklı bilmiyorum siklemiyorum da geçen ayda üç gün sürdü normalde yedi gün süren regli geçen ay üç gün sürmüştü ve her zaman ağrılı geçen regli dönemi geçen ay agrisiz geçti bu ayda sadece belim ağrıyor sadece ağrı var sökülmiyorum adet söktürücü kullansam bir sıkıntı olur mu acaba gebelik var mıdır bu düşünceler nasıl çözebilirim bana yardımcı olur musunuz