Merhaba kızlar, benim Anadolu sigortadan doğum teminatlı tamamlayıcı sigortam var. Şuan muayenelerimi falan karşılıyor ama 37. Haftamda sigorta sürem dolacak maalesef. Yenileme fiyatı almak istedim ama tarih dolmadan fiyat veremediklerini söylediler. Kendi doktorumda normal-sezeryan doğum 35000 liraymış. Bana açıkçası fiyat biraz yüksek geldi. Sigortamın geçtiği farklı bir hastanede normal 13500, sezeryan 15500 müş. 24. Haftadayım, doktor mu değiştirsem diye düşünüyorum ama karar veremedim.
Yakın zamanda bu sigortayı yaptırıp fiyat alan oldu mu, karşılaştırmak için soruyorum.