ayanarta1 sizinkine benzer bir durum yaşadım bende 25. Haftamda. Su şeklinde geldi doktoruma gittim hemen spektrumla baktı, bakarken öksürttü sıvı gelişi varmı diye bir sorun görmedi. Ama vajinal akıntım çok birikmişti içeride biraz temizledi. Vajinal enfeksiyon ve mantar var dedi. Bir hafta kadar antibiyotik kullandım. Kendinizi yormayın. Bende belimi zorlayacak iş yaptığımda akıntım çoğalıyor.