Ece5454 Merhaba arkadaşlar 2 hafta önce detaylıya gittim kafası büyüktü dün tekrar gittim bu sefer kafası 8 gün küçük çıktı aynı durumla karşılaşan var mu
Papatyakokulukiz Kafasi küçük doğduğu oğlumun. Her ay baş çevre kontrolüne gittik. Vücuduyla orantılı ama ne olur ne olmaz diye kontrollerden geçtik . Bir sorun yok çok şükür gelişimi önemli dedi doktor . Gelişimi de çok iyi çok şükür.
Papatyakokulukiz Ece5454 evet kafasi ve karın çevresi küçük denildi yakın takibe alındım o yüzden 38 haftayken suni sanci ile doğum yaptirdilar