Iremaydmrr Sabah 4ten beri ara ara sancılar başladı şimdi ise belimden kasığımdan birşey dürter gibi ittirerek ağrım çoğaldı 38.haftalığım Perşembe normalde sezeryana gün verildi şuan hastaneye gidiyorum umarım yatış vermezler