mybabyandI bir de 11 haftalıkta bebek çok küçük olduğu için DNA’sına erişemeyebiliyorlar istersen 12. Haftanın ortalarına doğru ver, ben 12+2de verdim yine olmadı sende biraz daha beklersen daha iyi olabilir, izmirdeyim Nipt plusa yaptırdım detay lab. Hastanenle anlaşmalı yerlere yaptırırsan fiyat olarak daha uygun oluyor aklında olsun. Hayırlı güzel haberler alırsın umarım 🥰