Zhdsngz 22 haftalığız 19 gibi hareketlerini hissetmeye başladım Bayagi belli ediyordu kendini 2 3 gündür bir azalma mi var hiç mi hareket yok anlayamıyorum müzik falan da dinlettim tık yok nedir fikriniz
gizemmm Karnınızı tutup hafifçe sallayın Ya da alkış yapın 👏🏼 bende aynı haftalarda bu sebeple doktora gitmiştim böyle demişti bana doktor
1PrensAnnesiii Bir internet sitesinde okumuştum bebişler 22 ve 26 hafta arası gün içinde 16 saat uyurlarmış anne karnında canım o yüzden korkma uyuyordur🙏☺
Zhdsngz Küçük küçük pıt pıt birşeyler var ama çok az rabbim bebeklerimizi sağlıkla bizlere bağışlasın insallah