Dün sabah kürtaj oldum. Çok yoğun olmayan bir kanama yasadım. Ama şuan sadece peçeteye silince gelen leke dışında kanama vs yok. İçerde parça mı kaldıda kan yok diye kuruntu yapmaya başladım ister istemez. Ağrımda dün vardı şuan yok gibi kanama da yok. Normal mi Allah aşkına bu durum? 20 gün sonra kontrole çağırdı bir de doktor. İster istemez endilendim şimdi.