Pinaargunes Kızlar uyandığım zaman sağ elim hep şiş oluyo kapatıp açılmıyo acıyo ya ustune mi yatiyorum da oyle oluyo anlamadm çok sağ sol dönerim halbuki ama ödemden sisiyo heralde anlamadim😌
Bhrdgan Pinaargunes benmde iki elim birden şişiyor üstüne yatmıyorum ama yük biniyo gibi yatıyorum boynumda düzlesme oldugu için baska pozisyonda rahat edemiyorum ama ellerim git gide kötü oldu napcam bilmiyorum bende
Eko93 Pinaargunes benmde sisiyordu, üstüne yatmaktan diye düşünüyorum. 1 saat içinde hep kendni.topluyordu
merveoflu Pinaargunes aynı sorun bende de var magnezyum pek bir işe yaramıyor aşırı su içmemden kaynaklı sanıyordum bende meğer çoğu kişide oluyormuş 🤷🏻♀️
Zeynepkrkytlli Pinaargunes kaç haftaliksin canım Benim de aynı parmaklarimin o yüzük takılan yerleri filan aciyo Dün eşime kızdım ben narin kibar bı kızdım ebelerin eline döndü elim diye 😂😂
Pinaargunes Bhrdgan valla uyaninca hep sağ elimde sislik ve kapatip acamiyorum bi süre okadar acıyo düzeliyo sonra demekki ödem tutuyo uyudukca ellermiz falan sisiyo normal sanirsam ama anlamadm valla zor 😑 saglicakla kavuşalım insallah😍
Pinaargunes Eko93 evet yaa benimde tam anlamiyla oyle geçiyo bi sure sonra demekki ustune yatiyorum bende
Pinaargunes merveoflu ben magnezyuma yeni başlıcam bende çok su içiyorum ama demekki oluyo gerçekten de 😂
Maviii_98 Pinaargunes benimde iki elim birden şiş ve açıp kapatırken çok acıyor elimin üstüne yatan biri değilim genelde oje sürüp yatağa girdiğim için ellerim hep benden uzakta kalır 😄 ama şişler ve acıyolar.
Pinaargunes Maviii_98 odemde etkiliyo kesinlikle evet benim tek el asla kapatip acilmiyo gece kalktigimda hep😂
Selinmoon Pinaargunes ay bugün benim de ilk kez sağ elim şişmişti ve ağrıyordu gece üzerine uyumuş olarak uyandım acaba ondan mı bilmiyorum belki gün içinde iner bakalım .
Pinaargunes Selinmoon ondan muhtemelen canim benimde hep sağ sisiyo tek el ama kapatip acilmiyo bile okadar sisiyo sonradan duzeliyo kesinlikle bide odem tutuyoz otomatik olarak ustune de yatiyoz iyice gidiyo benim kolumda iz oluyo ustune yatarsin ya muhtemelen oyle oluyo bence ya
Selinmoon Pinaargunes bende hiç ödem yoktu bol su içiyorum ve yürüyüş yaptığım için ama doktor istirahat etmemi söyledi ne zamandır yürüyüşe de çıkmıyorum ondan oldu galiba 😅 neyse yarın kontrolüm var bir sorayım . Sende dikkat et kendine
Pinaargunes Selinmoon bende her gün 1 saat.max yuruyup bol su iciyorum ama oluyo ya beslenmeyle de alakali karbonhidrat vs ekmek o tarz seyler de odem tutuyo bence hamilelik bol ödem demek ya 😂 kan artisidir su artisidir bilemiyom valla 😑
merveoflu Pinaargunes bu süreçte Allah hepimizin yardımcısı olsun 😀 sağlıkla alalım bebişleri kucağımıza inşallah 🤲🌸