yeni-annelik eğer normal doğum olursa zaten doğumhanede ilk sizin kucağınıza verirler bi süre. Sezaryende de genel anestezi değilse, yine sizin yanınıza getiriyorlar birkaç dakika yanak yanağa tutuyorlar genelde.
Eğer normal doğum olursa ya da sezaryende genel anestezi olmazsanız bi söylersiniz, ben odaya çıkmadan bebeğimi götürmesinler diye.