Belirsizz ilk gebeligimde 9 ay cektigim icin hic bir fayda bulamamistim ne yazik ki.. ama her cocuk ve hamilelik ayni degilmis bu hamileliigimde ilk 3 ay cektim sonra rahatladim ama siddetli bulanti ve kusmam oldugu icin Dramamine, prizin ve prilam olarak kullandim. Dontoruma yazdirdim dramamine gece uyumada’ once 1 tane aliyordum uyandigimda 1 prizin aksamda 1 prilam seklinde aliyordum anca bulantim duruyordu ilk 3 ay bittikten sonra zaten ilaclarimda bitmisti sadece prilam kullanmaya basladim oda sadece sabahlari ac karna bulantim oluyor diye gece bazen 2 bazen 1 alip uyuyorum. Doktoruna dramamine ve prizin sor ben cok faydalarini gorudm anca onlar kesiyordu prilam hic faydasini gormuyordum simdi cok az oldugu icin yin3de korkudan gece prilam aliyorum