Nurbozdag08 zihnimi okuyup, benim korkularımı yazman hiç hoş değil 😂😂 her sabah kalkınca itinayla göbek kontrolü yapılır, yataktan kalkarken önce bi yatağın içinde oturuyorum, karnımda ki ağırlık hissi yerinde mi onu kontrol ediyorum 😂 bende 13 haftalığım, sağıma soluma yastık koyduğumda sabah kendimi o yastığın üstünde yüz üstü uyuyo olarak buluyorum 😂 doktoruma sormuştum karnın büyüyene kadar, yatabildiğin kadar o şekilde yatabilirsin sıkıntı olmaz demişti, çünkü sonrasında karnımız iyice çıkınca zaten o şekilde yatmak mümkün olmayacak 😁