Nalinnn14 son haftalarda oluyor genelde yalancı sanci deniliyor ama bence dayanamayacagin dereceye gelmeden hastaneye gitme, dayanamayacagin derece oldugunda zaten anlıyorsun nefes almakta zorlanıyorsun. Benim fikrim o denli olduugnda git. Son haftalarda kasilma cok normal, normal diyip gonderede bilirler seni.ben dayanilmayacak dereceye kadar evde sanci cekip gitmistim 8 cm acilmam olmus gittigimde o yuzden hastanede cok uğrasmadim