Merhaba arkadaşlar, şu an 6 haftalık gebeyim. Bu konuyu açarken tereddüt ettim fakat beni anlayacağınızı umuyorum. Planlı bir gebelik yaşıyorum, bilinçli ve istekli bir şekilde bu yola çıktık. Ben şu an feci bir şekilde korkuyorum, korktukça bebeğimden utanıyorum suçluluk duygusu hissediyorum. Acaba ben anne olmaya uygun değil miyim, yanlış mı yaptım diye sorguluyorum. Ben 5 yaşımda annemden ayrıldım, kendi çocukluk travmalarımdan ötürü; çocuğuma yetemem, mükemmel anne olamam diye korka korka bu noktaya geldim sanırım. Minicik bebeğimden vazgeçmek gibi bir niyetim yok, sağlıkla kucağıma almak dileğim. Fakat bir yandan çok korkuyorum, emin olamıyorum kendimden. İsteyerek bebek sahibi olup gebelik süreci içinde benim gibi düşünen, hissedenler var mı acaba ?