Kızlar biz önce Belis ismine karar vermiştik ama etrafımızdan hep olumsuz yorumlar aldık söylenmesi zor diye ismi soranlara iki üç kere tekrarlamaktan isimden soğudum diyebilirim eşimin babası Mila ismini koymamızı istiyor babasını çok sevdiğim için kırmak istemiyorum sizce Belis isminden vazgeçip Mila ismini düşünmeli miyim ve Mila tek başına yeterli bir isim mi yoksa yanına uyumlu bir isim eklemeli miyim önerilere açığım