37+5 haftalığım kızlar ben tam 40 haftalık olsun öyle doğsun istediğim için 13 hazirana gün aldım ve çok korkum var genel anestezi kesinlikle yapmıyor doktorum Spinal önerdi anlattığı kadarıyla çok kolay geçecek ağrısız acısız olacağını söylüyor yorumlarınızı bekliyorum ne zorluklar olacak?