Kızlar bayramda ınsAllah 30 hafta olacam Allahın ıznıyle ıkıncı hamılelıgımm bayramda ıkı gun bursa eskısehıre gıtmeyı düşünüyoruz uzak degıl İstanbul’da otuyoruz ıkı saatlık mesela yani sadece 2 gün bursa ve Eskişehir’de kalacaz gezcez günübirlik acaba sakıncalı mı gıden varcmı tabıkı doktora sorcam gidince ama sızın de fıkırlerınızı almak ıstedım