Tubiiy1 Pendik medipol Aytekin hanıma gidiyorum harika birisi. Şuan doğumu bekliyorum. İlk doğumumu da aynı hastanede yaptım çok memnun kaldım. Yüzyıl falan hikaye ben senelerce dibinde oturdum eşim , komşum orda ameliyat oldu sanki merdiven altı. Asla aldığı fiyatı hak etmiyorlar.