Dlar Şuan nst ye bağlıyım alttan bakıldı rajimde kısalma yok şuna kasılma takibi yapılıyor ama neden bukadar bel ve kaşık ağrım var bilmiyorum dua edinde bişey olmasın kızlar
Dlar Eko93 evet canm kanımda çok enfeksiyon varmış ve düzensiz sancılar varmış ateşimde ne tuhafdır ki 38 geceden beri düşüremediler bekliyorum
Momyyzz Bende aynı şikayetle acile gittim bugün 30 hafta nstde sancı görülmedi idrar yolu enfeksiyonu görüldü hafif ondan olabilir dediler
Dlar Momyyzz benimde kanımda hafif enfeksiyon varmış ama ara ara sancılarda vardı ateşimde düşmüyor bekliyorum buarada sanada geçmiş olsun canım