Beybyi Gunes-1110 Ben rgl oldum ama sökülmuyor sanırım karnım ağrıyor fakat rglm diğer aylara göre az geliyor normal iki defa defistirdigim günün yarısında ki kanamam tam günde neredeyse 1 oldu bu ay neden acaba
littleturtle Bende bugün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Kasık ağrım, koltuk altından göğüslerime doğru ağrı var , sık idrara çıkma , her şey bi garip kokuyor gibi birde ishal 😄😅 Haftaya tekrar yapıcam hayırlısı.🥰 bat 7-8 haziran
Rumeysa-6161 Bat 3 cok kötü hasta oldum. Başimi kaldiramiyorum bile. Belirtim 2 gündür yok. Heycanla o günü beklicem
Canannndvrz Bat 9 u benim sürekli kasık ağrım var birde arada göğüslerime bisey çekiliyor gibi oluyor baş ağrım var test yaptım ama bisey cikmadi
Gunes-1110 Arslan_ummu benimde adetim düzensiz 3 7 arası olmam lazım sadece tek belirtim regl ağrısı bide göğüs hassasiyeti
Sevgi2023 Bat 6 test yapdim sabah 5dk çikti hafif golge sevineyimmi bilemiyorum testler çok yaniltdi beni, Akşam üstü test alib telrarlicam 🙁 Allahim sevindirsin bizleri