Çok şükür kızıma kavustum bugün 41 hafta
Çok korkuyordum ama normal doğum istiyordum acılmam sancım yoktu öyle bir suni dedi doktor tamam dedim sabah 9.30 da verildi 3 kez vajinal muayene yapıldı çocuk daha geride denildi 12.30 da 2 cm açılma olmus ama ağrı çok çok minimal dı 15.00 gibi tekrar baktılar hala 2 cm Dr dedi ilerlemiyor kalp atımı düzensiz olmaya başlayacak gibi dedi yarım saat içinde sezeryan alındım çok heyecanlıydım ama güzel geçti çok şükür
Ama simdi kesi yeri ağrısı var tabıkı ama olsun dayanılır Allah herkese yardım etsin 🙏