Kızlar 27+2 deyim ama geçmeyen sol kaburgamda bir ağırı var doktorum bebeğin baş aşağı durduğunu söyledi en son ama hiç mi pozisyon değişmiyor ve hareketli bir bebeğim var ne yatınca ne oturunca ne ayakta asla o ağırı geçmiyor sanki birşey sıkışmış gibi hissediyorum canım yanıyor çok falan bunu yaşayan var mı nasıl geçti