Kızlar Gazi üniversitesinde transferim oldu 10 günüm tutmadı sanırım idrar testim negatif çıkmıştı birden forum okurken aklıma birşey geldi bir bayana yukarda bir ultrason çekin transferin olcak demişti bende o ultrason ney herkesemi çekiliyor ağrılı birşeymi diye merak edip hemşireye sordum hemşire evet transferden önce bakıyoruz ağrılı değil üç boyutlu ultrason gibi düşün demişti bana bu dedikleri şeye bakılmadı daha öncede bir kaç şeyi söylemeyi unutup akşam 11 gibi aramışlardı hata bize transferi günü ücret alinmicak dendi özelikle sordum nakit parayla gelelim die hafta sonuydu bizden bir anda ücreti ödeyin dendi bende zaten stresliyim iyice artık orda sinirlenmiştim bu tür sıkıntılar yaşanıyor ben bir işi unutayım ucunu bırakayım sanki onların aklına gelmiyor gibi işin özü şu kızlar benim şuan orda 7 âdet dondurulmuş embriyom var 3 PGT testi yapıldı bunları ordan alıp tedavime başka bir hastanede devam edebilir miyim