Busraxo Merhaba anneler 23 haftalik hamileyim cok kotu grip oldum oksurme tad alamama ve burnum tikali kimseye olan varmi?, sizce bebegi etkilermi?
Zeynep299 Busraxo ben yeni iyileştim bol su içtim başka ne yapa bilinir ki? İlk 3 ayda ateşli grip bence tehlikeli