Kizlar happy kidste cevap alamadım birde buraya sormak istedim bebeğim 4 ay 23 günlük 1 ayı biraz gecgindir meme reddi var sadece uykusunda emiyor birde aşırı acikinca emiyor oda ayakta pişpiş falan yapınca meme reddini yenen var mi geçici bir süreç mi atak mı çok yoruldum emzirememek çok zor