Mrvhilalgunay12- Kızlar iyi akşamlar, bugün alt tarafımda yani kasıklarımda gibi tam yerini anlamıyorum ince sızı giriyor ve sonra geçiyor sanilyelik bi durum, bu normal mi? 31+4 haftalığım
Vanmomy 30 haftalık olduk bizde arada sancı girmesi normalmiş geçici olan sızılar bizi doğuma hazırlayan sancılarmış ama tabiki uzun süre takip ederse doktorunuza görünün ❤️ sağlıkla alın kucağınıza