Aslinuur acilmam.yoktu. benim 15 10 oldu tansiyon gebeliknzehirlenmesinden şüphelendiler tahlil vs yapıldı yatis verdi ama çok şükür çıkmadı. Ama nst de falannbebegin nabzı 90 100 falan çıktı
Dediler bian da bebise bir şey olabilir karnında alalim Dediler. Olayın sabahına hemen sezaryen oldum