mamy_54 Benim 2. Doğumum olacak 39+5 ve çok korkuyorum 2. Normal Doğumu yapanlar bilgi verebilirmi lütfen kolaymi oluyor yoksa aynımı off rüyalarıma giriyor artık doğum