Merhaba hanımlar ben hamile kalmak istiyorum benim eşim askeri personel her zaman yanımda değil ağustosta izine gelecek inşallah ben doktora gittim hiçbir sıkıntımın olmadığını söyledi gebelikten önce vücudu hazırlamamız gerek yumurtalıkları falan çok güzel dedi bana bu ilacı verdi folik Asst olarak geçiyormuş ama bunu kullanıp hamile kalanlar var mı ya da ilaç Amacı ne bilen var mı çok araştırdım ama vitamin yazıyor anlayamadım kullananlar yoruma gelebilir mi