iremkayaaaa Kızlar selam bebeğim temmuz ayının ilk haftası doğacak hastane çantasına battaniye mi koymayalım yoksa 4 katlı müslinlerden mi fikir verir misiniz
yenidenanne34 iremkayaaaa benimde dogum ayni zamanda. Ben hemsireye verileceklerin icine penye battaniye koydum canim. 2 tane de müslin koydum çantaya
aysungnes iremkayaaaa merhaba benim doğumumda haziran sonu ancak normal doğum beklendiği için ben 2 battaniye koydum . Gece sancılarım gelirse vücut ısısı için kalın battaniyede bulunsun bence risk almayın ben hem Müslin hem penye battaniye ekledim 🌸
huysuz__ iremkayaaaa evet canım tek müslin yeterli olur, penye battaniye var e bebekte ince baya pike gibi, ondan da alabilirsin istersen yazın çok kullanışlı