Mavisilegamzeli Kızlar bir kaç gündür ayva çekirdeklerini suda kaynatıp jel haline getirilip göğüs yarası için kullanıldığında çok iyi geliyormuş diye duydum var mı benm gibi duyan yada deneyen işine yarayan anneler.
AvBurcu Mavisilegamzeli bende üzerine su koyup bir gün beklenilince jel kıvamına geldiğini ve faydalı olduğunu duydum. Yedikçe çekirdeklerini ayırıyorum bakalım
fatmanurkantar Mavisilegamzeli canım bebeğim emmiyor göğüs ucum yok sapmaktan yara oldu kanıyordu tahin yağı sürüyorum yumuşacık etti ilk kullanımda devamlı sağıyorum çok rahat ettim her sağım öncesi sürüyorum
AvBurcu Mavisilegamzeli yok yemiyorum. Jel gibi oluyor sürüyorsun. Ayva yedikçe çekirdekleri ayırıyorum jel yapmak için
Mavisilegamzeli Deletedmom56 Ne bilim kaynatılıyormuş dediler ama eğer o şekilde kıvama geldiyse olmuştur bence
Mavisilegamzeli Deletedmom56 O kadar olmamış ayva vardı annem bahçeden vermişti toplayıp balkona sermiştim kurusun diye sonra çürüdüler attım çöpe yaaa bilsem çekirdeklerini ayıklardım 😫😫😫
Mavisilegamzeli fatmanurkantar Tahin yağı mı ilk kez duydum. Bir yere not alayım hemen yakın zamanda lazım olabilir :)
Mavisilegamzeli Deletedmom56 Benim 38. Hafta 😂 neyse biran önce alayım da yapayım canım çokta geç sayılmaz 🤗