Bugun aşırı sertleşme kasılmalarım başladı acile geldim nst de yüksek sancılar çıktı diye yatış yaptılar yarına kdr durdurmak içn dogumu ileri tarihe gitsin diye ciğer geliştirici ve serumlar bağladılar bu durumu yaşayıp dogum bihfta ongün bekletilen oldumu 3. Sezaryanum olacak