keremtahamom_ 37 haftalık olduk kızlar. 35te yürüyüşlere, 36da merdiven ve pilatese başlamıştım her gün birini yapıyordum. Şimdi 37 itibari ile her gün hepsini yapacağım. Siz neler yapıyorsunuz doğum için?
Nil00 keremtahamom_ Bende 37 oldum henüz hiç bir şeye başlamadım, inşallah bizi çok fazla bekletmez gelir bebişler
Kaktuscekirdegi keremtahamom_ ayyy bende 37 oldum 6sında doğumum vaarrr🥹🥹 hepiniz sağlıkla alın inşallah minikleriniziiiii🫶🏻🤲🏻
Badgirl_ Yaa bizde 37 olduk 😁hiç bisey yapmıyorum şuan ancak temizlik ev işi yoruyor beni düzenli yürüyüş niyetleniyorum hep olmuyor
keremtahamom_ Badgirl_ evet gittikçe ağırlaşıyor insan ben de daha çabuk yoruluyorum ama yine de yapmaya çalışıyorum normal doğum istediğim için. İnşallah sağlıkla gelirler🥰
minnos1mom 36+4 olduk Bende hergün yürüyüşe çıkıyorum , akşamları ördek yürüyüşü yapmaya çalışıyorum egzersiz yapıyorum , bugün eşim hurma getirmiş onu yemeye başladım bugün, plates topum yok olsa onla da birşeyler yapardım
keremtahamom_ minnos1mom evet ben de hurmaya da başladım onu yazmayı unutmuşum günde 7 tane yiyorum aç karna. İnşallah faydası olur yaptıklarımızın sağlıkla hayırla gelsinler🥰
keremtahamom_ Serendipce açılma yoktu bu zamana kadar yarın kontrolüm var bakalım soracağım ben de merak ediyorum var mı
Harry Merhabalar arkadaşlarr benimde bugün itibariyle 37+0 ve çok heyecanlıyım artık her gün yürüyüş yapıyorum 2.5 km kadar. Yoga pilates yapmıyorum ama arada alaturka wc ye oturur givi duruyorum pelviği açmak için. Çarşamba günü çatı muayenesi yapacak doktorum. Beni bu hafta rahatsız eden tek şey yürüyüş ya da evde iş yaparken karnım çok sertleşiyor bazen nefes alamıyorum gibi bile oluyor. Bunu yaşayanınız var mı
keremtahamom_ Harry evet oluyor onlar kasılma işte artık düzenli ve şiddetli hale geldiğinde doğurucağız inşallah 😄
Harry keremtahamom_ Ya bana senin gibi bir kaç arkadaşım kasılma dedi ama kasılmada acı ağrı olmuyomu hiç
keremtahamom_ Harry bunlar için rahim kasılmaları dedi bana doktorum doğuma hazırlık gibi düşün dedi. Ağrı olması şart değil sanırım şu an için, sertleşip toplanıyor ve sonra yumuşuyor böyle böyle 5 dkda bir olup şiddeti artacak ve doğum başlayacak dedi