Mrve26 öksürük şurubu kullanmadım ben yaşadım bronşit oldum antibiyotik kullandım
Mutlaka doktora gidin ilaçları da kadın doğuma danışarak kullanın
Korkmayın ben hamilelikte 2 kez antibiyotik kullandım bi şey olmadı bebeğe gayet sağlıklı Allah’a şükür
Hamilelikte vücut direnci çok düşüyor.
Ama bi de keçiboynuzu kaynatıp içmeyi deneyin bende öksürük hep var
Evden keçiboynuzu eksik olmaz
Onu küçük parçalara bölüp kırın rengi koyu olana kadar kaynatın günde iki kez için farkı görürsünüz
En en etkili bu baya kesiyor
Alerjik astım var bende o yüzden biliyorum içinde değişik bi tat var pekmez gibi. O kesiyor yani
Ama doktora mutlaka gidin
Ben sadece iki kes öksürdüm ciğerlerim söküldü o iki öksürükte de içim acıyordu öksürürken
Hastaneye bi gittim bronşit olmuşum
İhmal etsem zatürre olacaktım