Esrakml yani ben doğurmadım ama doğuranların yazdıklarından anladığım doğum belirtisi olan büyük abdest hissi. Bugun bi arkadaşım sohbet ederken acaba doğumum başladı mı diye düşünüyorsan muhtemelen başlamamıştır, başlayınca içinde hiç şüphe olmuyor demişti yani bence sen sakin kalmaya çalış ♥️♥️