Merhaba hanımlar, aranızda memur olanınız var mı yada soracağım soru de kesin bilgisi olanlar cevaplarsa sevinirim; memurluk kazandım fakat şuan 35+3 haftalık gebeyim henüz soruşturma vs aşamalarımız bitipte tebligat yada telefon gelmedi beklemedeyiZ, eğer ben bana tebligat gelmeden önce doğum yaparsam doğumdan sonra özlük haklarımı kazanabilir miyim ? Doğum izni vs gibi