Mervebes Kızlar selam , bayramdan önce 32 hafta oluyorum çalışabilir rapor için mutlaka 32+0 da mı almam lazım yoksa birkaç gün erken yada geç olunca sorun oluyor mu birde özel devlet farkediyor mu
Nazd1 Mervebes tam 32 yi doldurmuş olman gerekiyor öncesinde vermiyorlar ben 31+1 de mi ne gitmiştim 32 de gelirsin öyle veririz demişlerdi. 32+2 de gidip almıştım. 32 yi geçtikten sonra istediğin zaman alabilirsin
Eceninannesii Mervebes bende yarın 32+0 oluyorum ,doktorumdan çalışabilir raporu alacağım..32+0 dan sonra gelebilirsin demişti
yeniannna34 Ben devlette doktora sordum özel devlet farketmez dedi bende özeldeki doktorumdan aldım çalışamaz raporu aldım