Hanımlar merhaba, bugün üçlü taramanın sonucunu aldık, doktor tabi bunlar birer teşhis değildir ben yüzde yüz ihtimal asla veremem dedi falan ama aklımda kaldı ya size sormak istedim.
Bizim trisomy 21 (down sendromu) sınır sayısı 2 nin sadece biraz altında çıkmış ama yine de yüksemiş, 1.56 çıktı.
Yani ne anlamalıyım bundan, kağıtta bu değerlerde 56 gebeden 1′inde anormal, 55′inde normal bebek doğumu saptanmıştır yazıyor. Var mı aranızda böyle şeyler yaşayan veya çevrenizde falan?