Merhaba ben 34 haftalık hamileyim doktora normal muayene gittim karnımın çok sertlesmesinden dolayı nst de de bebeğin sancıları yüksek çıktığı için yatış verdi 3 gün yattım iğne ilaç verdiler kullandım bugün taburcu oldum ama ben bebeğin sancısını hissetmiyorum sadece karnım aşırı sertleşiyor doktorda bu duruma birşey olmaz dedi sancı hissetmediğin sürece ama ben korkuyorum böyle birşey yaşayan var mı yasayan varsa eğer bu konu hakkında beni bilgilendirirse çok sevinirim karnım acaba neden bu kadar sertleşiyor ve zararı var mı ki?