Ebrugunesss çok acılı bayıldık diyeni de duydum , acı derecesi katlanılacak diyeni de duydum.. ben emin olamadım medicana ‘da çektirdim hikmet hocaya , o da bana anestesisiz ben önermiyorum kadınlara acıdan başka bişey değil demişti.. hatta canlı canlı katliam gibi demişti çok eminim