karakayahavva00 Hey_makaron kiwi değil de a101de sınbo aldım iyiki almışım resmen yeni gibi oldu koltuklarım.
Rabiul Hey_makaron kiwi aldım canım kendime doğum günü hediyesi Eylül ayında 😆😆 iyiki almışım mükemmel annem kullandı benden sonra bi arkadaşım arabasını yıkadı 😆 şimdi de haftaya koltuklarımı sandalyelerimi yıkayacağız doğum için temizlik başlıyor 🥹
Hey_makaron karakayahavva00 yada gercektenmi , bende gördüm ama kiwi daha çok sipariş ediliyo diye almamıştım hala varmıdır ki ne zaman aldiniz
Hey_makaron Rabiul ay bende alicam valla ya yikamacilara para döküp duruyorum. Hiç değilse kendim canım istedikçe yaparım gönül rahatlığıyla . Sizinki kivinin hangi modeli acaba?
Rabiul Hey_makaron aynen canım tavsiye ederim , keşke koltuktaki çektiği pislik gibi hayatımızdaki pislikleri de çekse
Rabiul birrana bilmiyorum ki canım ben aldığımda tek bu model vardı Eylül de aldım daha senesi çıkmadan üst modelini mi çıkartmışlar 😆