menzile Kızlar bebeğinde kordon dolanması olan var mı 32+1iz dün doktor iki tur gevşek dolanma var dedi. Nst istedi sancı çıkmadı.hareketleri takip et dedi. Her hafta nst çektircem artı plesenta kireçlenmesi var dedi. Pek yorum yapan olmadı başına gelen yokmu. Bu haftada boy kilo nasıl olmalı benim 32.0 da 41cm kilo 1790 iyimi sizce doktor küçük bir bebek dedi. Ay dönüşleirnizi bekliom...
MerveSglk95 Evet kordon dolanmasında hareketlerını takıp etmen gerekiyo bizimkinde de var kordon dolanması ama bi sorun teşkil etmez dedi doktor yanı ama beslenmesini falan etkiliyo kılo alımına ve hareketlerını takıp et