Aytac_G benimde dün 36+1 de alındı. Yalnız dikişi özelde yaptırmıştım, doğum riskli gebelik olduğu içim araştırma hastanesinde olacak o nedenle oradaki perinatalog a aldırmayı tercih ettim. Alırlen çok canım yandı bayada bir kanama oldu ama kalkınca durdu kanama bugün hiç bişi yok şükür. Birde doktor dikişi atan doktor çok derinden atmış ipi kestim çektim gelmedi, diğer tarafından kesmek zorunda kaldım, rahim ağzına kaynayan minik bir parça orada kaldı ama önemli değil doğumu etkilemez dedi. Kendiliğinden de gelebilirmiş, doğumdan sonra da bakılabilirmiş. Ama baya kafama takıldı 🤷🏻♀️bu arada herhangi bir açılma doğum belirtisi yok. Ben yinede uzanıyorum.