Yagmur1991 Kızlar çocuk odasına büyüyen beşik aldım bide anne yani sallanan beşik aldım gece yanimda uyucak die.brde tv odasında oturduğumuzda bebegi nereye koyucam küçük ana dizleri oluyor sallamalı bitane almalimiyim siz ne alıcaksınız?
Defnemmm2301 Yagmur1991 çok kalabalık olmaz mı öyle hani anne yanı beşiği hem yatak odanda hemde oturma odanda kullanma şansın yok mu daha iyi olur sanki
071015 Yagmur1991 bende düşünüyorum canım oturma odası için aslında babynest bide anakucağı olacak ama sepet beşik tarzında bişi de düşünüyorum taşınması kolaylardan hepsiburadadan araştırdım biraz 300-500 arası bez beşikler de var bizde hala kararsısız 😕
Burcu582 Yagmur1991 ben babynest set aldım oturma odasında dururken onun yatağına koyucam her odaya beşik bence kalabalık
Yagmur1991 Defnemmm2301 bende onu düşündüm ama anne yani beşiği ici derin biz oturduğumuzda bebek bizi etrafı goremicem yere yakın küçük ana dizi beşikler oluyor o Daha mi iyi olur die dedim.
alcang Yagmur1991 benim odasında büyüyen beşiği yatak odamda sepet beşiği oturma odasında da ana dizi var bence almalısınız
Defnemmm2301 Yagmur1991 olabilir aslında misafirin gelince başka odada yatır benimde imkanlarım olsa beşik alacam da çünkü gelen gidenin nazarı çok olur ona dikkat edin canım
alcang Yagmur1991 mersinde bozbeyler diye bi mağaza var 5li takım şeklinde aldık 135 tl nenny baby nin
Gulsum2308 071015 babynestler çok kullanışlı diye duydum oturma odasında otururken falan, konu dışında bişey sorucam bilginiz var mı bilmiyorum ama reflü yatağı da babynest işlevi görür mü yani hem babynest hem de reflü yatağı ayrı ayrı mı almam gerekiyo
Edssm Ben büyük beşik aldım yatak odama kurdurucam sabit yani o yüzden birde oturma odası için portatif taşınabilen 100 liralık falan küçük sallanan beşiklerden alıcam hani yemek yaparken oturma odasında dururken yanımda olsun diye
Yagmur1991 Edssm aynen nette 100 liralık olanlardan bende alayım maksat oturunca yanimda uzansın diye
Zeynep_yat Yagmur1991 ben bugün ebebekten Baby&Plus.ın Ana Kucağını aldım. Normalde otomatik sallanır alcaktım. Ama ister istemez pille çalıştığından çocuk manyatik alana maruz kalmasın diye böyle bir ürn tercih ettim. Katlanır olmasıda kullanılabilinir süreliğini artırıyor. Yani 3 yaşlarına kadar kullanılır. Diğer ürünler genelde 7-8-9 aylığa kadar kullanılıyor. Fiyt olarakta makul.du.
omertosvedos Yagmur1991 ben odasındaki büyüyen beşikten ziyade anne yanı icin ayrı bir beşik aldım. İlk zaman gelen gidenden dolayı salonda ben koltukta bebeğim anne yanı beşikte yanımda yatar dedim. Zamanla o beşik yatak odasına gider (çünkü yatağıma geçeceğim Doğumdan bir süre sonra) ben de beşikleri oraya buraya taşıyamayacağım icin babynest alırım diye düşündüm iki yaş olanından iki yıl kullansın diye. Kayinvalidemlere giderken falan onda götürürüm orda uyur kalırsa kuru koltuğa yatırmam hem düşüncesindeyim. Sen de bakabilirsin
Merve_anne42 Dereku bakalım ben ne olucam o zaman az kalmiş zamaninız benim bazen karnım ağrıyor gibi sancı mi nedir ilk gebeliğim o yüzden bir şey anlamıyorum