Nursah0 Kizlar selam bu gun idrar testi vermistim ıdrarımda glukoz 500 çıkmış aynı şeyi yaşayan arkadaşlar var ise doktorunuz neler yaptı nasil bir yol izledi diyabet mi oluyor bu