Mommya Kızlar sabah 10 da kan vermiştim hcg sonucu hala çıkmadı ya, herkesinki bir iki saate çıkıyor benimki yok bu saatten sonra düşer mi yoksa yarına mı kaldı
gayesblog Mommya aynı gün çıkmayabilir benim hiç çıkmadı. Ertesi gün çıktı bazen 1.5 günü buldu sonucun e nabızda görünmesi. Sabahı bekleyin
Zeynepkrkytlli Mommya sağlık ocağında verdiysen ertesi gün çıkar Normal hastanede verdiysen sonuçlar çıkar çıkmaz e nabiza duser
aslanbeyy Sağlık ocağında verdiyseniz sabah 9 gibi gözüküyor . Bizim sağlık ocağı farklı yere gönderiyor o yüzden ertesi gün sabah düşüyor mesela
aslanbeyy Mommya o zmaan öyle olur🫠 bende ilk beta verdim saat gece ikiye kadar bekledim saat başı baktım en son uyuyakalmışım🥲 sonra saat 9:10 rüya gördüm sonucu görecekken uyandım kalktım hemen baktım sonuç çıkmıştı🥲 güzel haberler alırsınız inşallah 🤲🏻🌸
Kubra11122 Sağlık ocağında kan sonucu e nabiza geç düşüyor hemşire bana ertesi gün öğleden sonra ara ben söylerim demişti öyle öğrendim e.nabiza da sonuç 3 gün sonra düştü.sende ara sağlık ocağını.bence
Mommya Yarenn_1 Ah seninle iki ay önce ne kadar heyecanla beklemiştik hatırlıyorum 🥰 elhamdülillah varmış bebiş 💕
Yarenn_1 Mommya evet evet bir baktım sen 🥹çok çok sevindim sağlıkla kucağına al insallah artık bir annesinnn🥹🥹🥳🥳🥳❤️❤️❤️