Seydanur11 Kızlar selam 12 haftalık gebeyim ve 5 cm civarında kistim var doktor takip önerdi bebeğe zarar vermez dedi bu durumu yaşayanlar var mı neler yaşadınız
Sakineoncu Seydanur11 bende 21 haftalık gebeyim canim benimde kistim var 3 cm şimdilik bir sıkıntı yapmıyor doktor da yapmaz dedi zaten merak etme
Aylaa123 Seydanur11 benimde 6 cm kistim var kistin bebeğe bi zararı yok zaten hamilelik süresince küçülebilir yada sezeryan olursan doğumda alırız demişti doktor bana etkisi var çünkü sürekli kistimin oldugu yer ağrıyoe kasılıyor
Seydanur11 Sakineoncu anladım canım biraz büyük gibi ister istemez endişeleniyorum doktorum eğer sezeryan olursan basit bir yöntemle alabiliriz doğumda demişti